Skolestarere august 2024

Skal dit barn starte i skole sommeren 2024

Skoleindskrivningen af kommende skolestartere åbner mandag den 6. november kører frem til søndag den 26. november 2023.  I vil som forældre modtage et indskrivningsbrev i e-boks den 6. november 2023, hvor I kan tilgå den digitale indskrivning og afgive jeres ønske til skole og fritidsinstitution.

www.kk.dk/skoleindskrivning kan du se, hvilken skole dit barn hører til ved at indtaste jeres barnets adresse. Du kan også se hvilken fritidsinstitution, der er tilknyttet skolen. Dit barn er altid sikret en plads på distriktsskolen.

I forbindelse med skoleindskrivningen holder Sortedamskolen åbent hus den 8. november 2023 kl. 17-18.30 i indskolingshuset, Ryesgade 101. Alle er velkomne. Se mere på forsiden af vores hjemmeside.